Szanowni Państwo!
W związku z wejściem w życie Ustawy z dn. 05.08.22 o dodatku węglowym w załączeniu przesyłam wniosek o dodatek węglowy przeznaczony dla mieszkańców gminy grodzisk mazowiecki.
Na pewno mieszkańcy będą o to pytać.
„Dodatek węglowy przysługuje osobie w gospodarstwie domowym, w przypadku gdy głównym źródłem ogrzewania gospodarstwa domowego jest kocioł na paliwo stałe, kominek, koza, ogrzewacz powietrza, trzon kuchenny, piecokuchnia, kuchnia węglowa lub piec kaflowy na paliwo stałe, zasilane paliwami stałymi, wpisane lub zgłoszone do centralnej ewidencji emisyjności budynków (…)”.
Wnioski o wypłatę dodatku można składać w Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. T. Kościuszki 32A (Sala Obsługi Mieszkańca).
Od dnia 22.08.2022r. wyznaczony przez OPS pracownik będzie przyjmował wnioski i udzielał informacji.
Uwaga! Godziny udzielania konsultacji w sprawie wypełniania wniosku:
Poniedziałek: 14.00 – 17.00
Wtorek – czwartek: 08.00 – 11.00
Piątek: dzień wewnętrzny.
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt z Panem Dyrektorem Rafałem Szczepaniakiem pod adresem e-mail: ops@grodzisk.pl.
Istnieje możliwość pobrania druku w Ratuszu przy ul. T. Kościuszki 12a, jednak składanie i rozpatrywanie wniosku w całości zostało przydzielone OPSowi.
Marlena Komorowska
Referat Działalności Gospodarczej i Informacji
Wydział Organizacyjny, Urząd Miasta Grodzisk Mazowiecki
ul. T. Kościuszki 12A
05-825 Grodzisk Mazowiecki